Tuesday, January 13, 2015

Deerland and Taman Santuari Gajah, Kuala Gandah Pahang

Day 2.. hanya jalan-jalan.

Pagi2, kul10 pergi Deerland.. taman rusa. tapi rusa jelah ada kat sana.. macam-macam binatang jugak.. tapi jangan mengharapkan ada harimau,lion segala tu.. no..no.. ni just binatang kecik2, comel2 je..




takut+geli sebenarnya... aku mana boleh dengan binatang berbulu2 ni..huhu

antara binatang2 lain yang ada:









kat tempat lain kejap2 je... tengok,snap gambar blah.. kecuali satu tempat tuuu..

































kat sini!!!!!!!



ni la tempat yang aku mengidam lama dah nak p.. teringin nak pegang dan bergambar dengan beliau.. disebabkan aku tak boleh dengan bintang berbulu2, so ni jelah binatang yang aku mampu pegang.. tak geli, tapi takutlah kalau yang berbisa tu.. ni yang dah selamat,mampu la pegang.


bakpo mung tengok ke aku gitu Ley?? hahaha.. (kawan baju biru nama Roslan,budak kelate.. bff gua..hak2)




Taman Santuari Gajah

next...dekat santuari Gajah ni sekejap je.. budak2 ni mandi dengan gajah, tapi haritu tak dapat, sebab gajah tak sihat.. eh,xlah..haha.. aku tak ingat la sebab apa.. sebab tak ambil tahu sangat, pergi ambik gambar je,pastu ronda2.. dia semata2 gajah je kat sini.. kepada pencinta gajah boleh la... nak bergambar, tengok pertunjukkan gajah semua.. and tempat dia suasana cantik,ada taman herba, sungai.. boleh untuk ambil gambar.





kat sini banyak snap pakai phone, sebab camera baterry kritikal.. tu banyak gambar ala2 flawless gituwww... 360 uolss..jangan tertipu..haha



baby gajah minum susu... brape puluh liter ntah baby ni minum sehari.. owwh,orang tu citer baby ni yatim piatu.. mak dia meninggal..kesiann



tu jelah kot...kalau ada info lain yang aku ingat, aku tambah kemudian... :-D

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...