Wednesday, February 15, 2012

mereka yang tanpa mempersoalkan siapa aku

Allah... tetap sayang n cintakan aku.. turunkan segala nikmat,rahmatNya..
Rasulullah..setia mencintai ku,merindui ku..membimbing ku untuk mecari redhaNya..
Mak& Ayah...walau seburuk mana aku..seteruk mana pun aku..tetap sayangkan.dan masih sudi untuk menjaga aku..
kakak2&adik2&keluarga...walaupun trletus perang sekali pun antra kami,tapi tiada dendam,tidak khianat, gembira dengan setiap kegembiraanku walaupun tidak diungkapkan dengan kata2..
my bff forever..tidak pernah brkata tidak dengan setiap luahan,aduan aku..y remeh,besar atau tidak penting.. ak dh anggap korang mcm adik beradik aku..

aku bukan sape2..
tidak cantik..tidak pandai..tidak menawan..
tidak kaya..tidak berpengaruh..
hanya insan biasa..
yang mungkin pada zahirnya xde apa y boleh ditonjolkan..
dan mungkin pada batinnya,ad sesuatu y boleh dibanggakan,tapi xmampu untk berikan..
kenapa mereka sudi bersama aku...sedangkan aku xde ape2??
yes...
mereka sayang aku tanpa persoalkan siapa aku..
terima seadanya.....
tq.......






p/s-i need to get myself back..

No comments:

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...