Sunday, February 12, 2012

abaikan

abaikan entry2 mengarut y lalu dan y akan datang..
otak aku xberapa betul 2,3 hari nie..
lagi xselesai benda2 y menyesakkan pale ni..
lagi tu la otak,minda xsettle..
nk doa cepatlah masa berlalu pun mcm takut..
takut,,nnti tiba hari tu...waaa..huhuhu..
tapi2 mcm2 mana kena tempuhi jugakk..
keje penting,xbrape penting..
benda penting ak kena pkir n ad y xbrape penting dan ad y xperlu pkir..
tapi semuanya masuk dalam fikiran lagi..
ottoke??? huahuahuahua..

No comments:

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...