Saturday, January 28, 2012

jom masuk U

ye,..aku dah masuk..
tapi nnti bulan 3 kena reject kuar U dah..huhuhu..
tpaksa apply balik..kalau ada rezeki,bulan september diaorg panggil lagi...
harap2 ad rezeki..kalau xde pun redha je.. Dia dah tentukan y terbaik untuk kita..

tadi p karnival Jom Masuk U kat TTC Kuala Terengganu.. 20minit je kot dari u aku ni..
ari ni n esok..tadi pun xsempat nk p melawat semua booth u.. 
ak pergi pun y mana rasa bersesuaian..
malu la kan..result cukup2 makan nk tanya2 pasal unvst y sah2 akn ambx pelajar
yang result 3.5 keatas.. ukurlah baju dibadan sendiri..
ni untuk aku..kalau sape2 y rasa layak n yakin..silakan..insyaAllah..
segalanya bergantung pada rezeki masing2..tambah2 anda y ad result gempaq tu..

untuk kemasukan ijazah nnti..(aku abis diploma bulan 3 nie..)..
sebenarnya..ad sesuatu dalm hati ni..ad y aku rasakan..aku pendamkan..
tapi xterluah..y tahu mungkin mak aku..n bff(cik ira n teha)... tp tu pun aku xciter detail.
xpelah..apa y aku rasa,selagi aku boleh cari jalan nya..aku selesaikan sndiri.
mak ak pesan..xpe,pilih je mana2 cos nnti..yang mana minat n mampu.. xpayah nk pkirkan orang.
kita nk blaja..bukan orang lain..
bila kawan2 sekelas aku cakap2 pasal cos ni..aku diam..
aku xsehebat mereka..nk kesana kesini..ambx cos tu..ambx cos nie..
yang tahu minat n kemampuan aku hanya aku..family n 2 org bff aku..
sebab ni melibatkan masa depan..aku nk pilih yang terbaik..
susah nk terangkan..sebab tu kalau org tanya aku nk ambx apa,aku ckp xtau lagi..
sebab..kalau aku gtau apa y aku nk ambx..mesti ramai y akan bangkang..xsuka.
why..dari cos y dah elok2,molek ni..nk tukar ke cos tu..
why..nk lari ke dari cos y sedia ada nie..dh xberminat ke dengn ilmu ni..
so..baik aku diam tanpa bagi apa2 sebab..
^_____^ ... segalanya susah nk di terangkan..aku xsalahkan mereka..
aku tahu diaorg nk y terbaik untuk aku..
tapi diaorg xcukup memahami aku lagi....terima kasih semua kawan2..
tapi untuk kali ni..aku akan ikut kehendak aku sendiri y direstui mak ayah aku..
aku xkan pkir da apa y orang kata....y pntg aku..
tapi..segalanya di tangan Allah..aku terima apa saja y Dia tentukan...
kita y merancang..tapi Dia ad rancangan y lebih baik..
apa2 yang dia bagi,,terima lah dgn hati y terbuka n yakin itu yang terbaik...
doakan yang terbaik untuk kita semua.... ^_^

ni jadual karnival jom masuk U :

Pahang: 14-15 Januari 2012
Sultan Ahamad International convention Centre (SASICC).


Terengganu: 28-29 Januari 2012
Terengganu Trade Center (TTC)


Kedah/Perlis: 4-5 Februari 2012
Perkarangan Stadium Darul Aman,Alor Setar.


Sabah: 11-12 Februari 2012
Suria Sabah Shopping Mall,KK


Pulau Pinang: 18-19 Ferbruari 2012
Sunway Convention Centre,Seberang Jaya


Kelantan: 25-26 Februari 2012
Perkarangan Stadium Sultan Muhammad ke-IV,KB


Negeri Sembilan/Melaka: 3-4 mac 2012
Port Dickson,Negeri Sembilan


Sarawak: 10-11 Mac 2012
Permata Exhibition Center,Kuching


Perak: 17-18 Mac 2012
Kuala Kangsar,Perak


Johor: 24-25 Mac 2012
PERSADA,Johor Bharu


Selangor,Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur & Putrajaya: 31 Mac- 1 April 2012
MINES International Exhibition Centre,Seri Kembangan,Selangor.

jom semua..adik2 lepasan spm,stpm,stam n matrix...n rakan lepasan diploma kita p karnival nie.. n mintak sedikit khidmat kaunseling diaorg..ok x cos y kita nak..sesuai ke..insyaAllah membantu.. ;-)

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...