Monday, January 9, 2012

:-/

eh...bila nak minta tolong n buat keje menyusahkan memenatkan..membodohkan diri aku,baru tau cari aku??? sorry la...bukan nk balas dendam..tapi rasanya anda perlu lalui jugak pengalaman y dilalui kawan2 y penah anda tinggalkan ini....!!.. n my question.. kenapa x minta tolong kawan y anda sanjung2kan tu yea???????
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztidozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 comment:

bubbye said...

aaaa.sangat!saya pun melalui benda yang sama T_T

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...