Tuesday, July 30, 2013

1st Giveaway Ramadhan Photo by iWaniE

sape nak join?????banyak hadiah yang tersedia ni..nak join sla click banner tu!!

+
+
+
+

gambar yang paling saya suka sepanjang ramadhan ni ialah:

walaupun gambar ni tak cantik sangat,tapi saya suka n rasa comel je..hihi.. ni gambar adik bongsu and ayah..satu2 nya lelaki dlm adik beradik.. biasa la kan, budak2 puasa..bila bawak pergi bazar ramadhan,semua benda dia nak beli.ayah bawak dia p bazar ramadhan(dalam 4 ramadhan kalau tak silap).. balik je,tengok2 penuh tangan,siap peluk lagi..kebetulan time ni saya tengah ambik gambar baju raya,terus snap dari jauh n cepat2, kalau lambat takut habis jatuh makanan tu..

1 comment:

H I said...

Awk menang yang top up dari saya RM5 kan? Saya da pm awk di fb, nanti check yeh. Kalau x dapat, email sy iqlima.azmi@yahoo.com.

:)

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...