Monday, February 4, 2013

Popia Pisang bersalut Coklat

Panjang tajuk~~hahha..
try buat popia semalam..tapi bukan popia biasa.. kat dalam letak pisang.. lepas tu salut dengan coklat.. makan ni masa hari usahawan kat universiti.. so,try2 la buat ikut pemerhatian..rasanya betul dah cara buat..hihi..



memang nampak x menyelerakan..aku xreti bab presentation ni..tapi sedap!!!!! naik kereta drive sendiri nampaknya ni..hihi.. boleh cuba.. xsusah pun.. just perlukan:

1-banana/pisang
2-kulit popia
3-coklat masakan..(dicairkan)- (nak letak coklat cadbury pn blh kot..)

just potong pisang tu.. aku potong 4.. kalau potong 2,macam panjang sangat pulak,xmuat untuk kulit popia..tp pandai2 la kan..depend on size pisang tu... lepas tu gulung la dengan kulit popia tu.. goreng sampai warna kuning keemasan >_< .. lepas tu siramilah mereka dengan coklat!!!!!!!!!!! makann!! best..boleh la buat makan petang2..kalau rasa nak makan benda2 manis..



No comments:

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...