Tuesday, May 11, 2010

MY SUPERHERO!!!

     Salam semua.. ni nak citer n prkenal superhero aku..yang mmg aku gila2 kan..minat n sayang giler kat diaorg..mmg crazy love la..biar la org nak cakap apa pun..yang penting aku tahu batasnya...
superhero aku ialah...not batman,sebab aku aku dah tnggal kat kg y bernama keluang,so kelawar n keluamg sama la..he3..bukan jugak superman..ultraman tu superhero adik aku,aki tumpang tengok je.. cicakman lagi la tidak..spiderman pun x..spider kat umah ni pun banyak..so siapa superhero aku????jeng..jeng..jeng..
inilah dia BEST ASIA GROUP.. DONG BANG SHIN KI(nama koreanya) TOHOSHINKI(nama jepunnya) TVXQ(nama asia n china)..ha3..inilah dia..5 jejaka yang berjaya mencuri hati aku.. korang kenal x?? mesti ramai yang kenal.. xkenal?? isy3...jom aku perkenalkan sorang2..

  Mempersembahkan kepada anda...

MICKY YooChun

Stage Name:Micky YooChun
Real Name: Park Yoo Chun(박유천)Birthdate: June 4, 1986
Birthplace: Seoul
Height: 180 cm
Weight: 60 kg
Blood Type: O
Hobbies: Composing music/lyrics/rap, piano,RCcar driving.
Specialty: Singing, composing
Position: Middle low vocal
Education: Kyunghee University

   
HERO JaeJoong

Stage Name: YoungWoong JaeJoong(영웅재중 or 英雄在中)
Real Name: Kim Jae Joong (김재중)
Birthdate: January 26, 1986
Birthplace: Chungnam
Height: 180 cm
Weight: 63 kg
Blood Type: O
Hobbies: Playing computer games, listening to music, playing the piano, composing, cooking
Specialty: Singing
Position: Main vocal 
 
 
       
MAX ChangMin

Stage Name:ChoiKang ChangMin
Real Name: Shim Chang Min(심창민)
Birthdate: February 18, 1988
Birthplace: Seoul
Height: 186 cm
Weight: 61 kg
Blood Type: B
Hobbies: Music, singing, eating
Specialty: Singing, dancing
Position: High vocal
Education: Kyunghee University


      
U-KNOW YunHo

Stage Name:U-know YunHo
Real Name: Jung Yun Ho(정윤호)
Birthdate: February 6, 1986
Birthplace: GwangJu
Height: 184 cm
Weight: 66 kg
Blood Type: A
Hobbies: Music, reading, playing sports, composing music
Specialty: Dancing
Position: Bass Vocal
Education: Myongji University

 
       
XIAH JunSu

Stage Name:Xiah JunSu
Real Name: Kim Jun Su(김준수)
Birthdate: December 15, 1986, though his parents registered him on January 1, 1987
Birthplace: Gyeonggi
Height: 178 cm
Weight: 63 kg
Blood Type: B
Hobbies: Piano, soccer
Specialty: Singing, dancing
Position: Middle high vocal
Education: Myongji University

ok..itulah my superhero..my beloved oppa from korea..hiburanku..tapi apapun walau segila mana pun aku kat diaorg,tapi aku selalu harap n berdoa agar jangn dipesongkan diri n hati aku..moga ditetapkan iman dan hati pada Allah yang satu..ini cuma hiburan diatas dunia yang sementara ini.. yang penting aku sentiasa letakkan Allah,Nabi Muhammad, ibubapa,keluarga,rakan2,saudara seislam yang teratas.. insyaAllah..
tapi mmg DBSK ni favourite artist 4 me..lain kali aku tulis lebih lanjut dari pasal diaorg..


No comments:

Giveaway Time by Aishah Badrulhisham

Hai... another giveaway. Jom join. Semoga berezeki..aminn. Click gambar diatas untuk join ya...