Monday, May 24, 2010

BOSAN KE X...

SALAM...annyeongsayo...

dalam sedar x sedar, kaba x kaba, rupanya dah sebulan aku cuti n ada kat rumah..

......xde buat apa2..tdo..bgn..makan...tdo....paling pnting brtenet xpenah miss...

-----------FB----BLOGGING--------DOWNLOAD DRAMA KOREA-----DBSK-----------

Xde apa2 sumbangan aku sepanjang cuti..baki cuti tinggal sebulan 2minggu lagi....
nak kata bosan kat umah x jugak..bosan lagi kat kampus..so selagi ada masa cuti ni..kita enjoy la..
ha3...gunakan peluang sementara ada kesempatan..(betul ke x tau ni)...
tapi tiap2 hari akan sntiasa pasang azam nk buat sesuatu y berfaedah n bermanfaat... apa manfaat n faedah tu..??xtahu la..belum nmpak lagi..maybe coming soon...pe2 pun layan korea dulu... annyong....

jadi baby pun best gak..xpayah pikir apa2...buat ikut suka dia je...

hah..yang ni pun sama..ha3..hilang stress jap..he3..

eh..nape y ni interpren..salah entry..ni pakwe aku..he3..tngah kebosanan gak tu..hu3

No comments:

New Year 2018- Be Happy-

Assalamualaikum. Hyeeee friendssss!!!! Selamat tahun baru. Wow, 2018 already. Rasa baru 2014. Wishing u alls always be happy, healthy and st...