Tuesday, April 23, 2013

my LOVE story

kebanyakan kekawan dah ada someone special.. or teman tapi mesra..
dan aku masih dengan dunia sendiri..yes, setakat ni rasa selesa macam ni...

orang lain ada someone yang special bagi dia.. aku pun ada jugak...tapi kisah kita berbeza..

here my story...nak tahu, luangkan masa 3,4minit untuk tengok video ni, and tahu pasal my relationship..^^ (hubungan kami terjalin dah lama okeyyy...)


my love story.. so??sukati la orang nak cakap pun. tp aku selesa dengan mcm ni je kot..macam fantasy.. ya,biar la.sebab aku belum bersedia nak tempuhi reality tu.. reality kekadang menyakitkan.. akan ditempuhi jugak,tapi bukan masa terdekat ni..  ^___^ (tapi still..aku boleh bezakan antara realiti dan fantasi..dun't worry)



"Maybe after a few years I will have my own career, family, or even kids, things may change, but...because of u the days of bliss,touching moments, sorrow and frantic, will be deeply rooted in my heart" 



#btw..Hepy Cassies Day to all cassiopeia.. lets keep our love and friendship forever

--Park Yoochun aka Micky Yoochun aka 6002theMicky--

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...