Monday, April 22, 2013

hobi main google-google

sape hobi dia adalah google2?? aku la tu..kalau duk depan laptop ni,mmg buka google dulu..pas2 start la google apa2 je..resepi ke,review novel, binatang2 ke.. kalau bab kena buat assigment, memang aku la pakar cari maklumat, orang lain xjumpa, aku jumpa.. aku ada skill mengoogle..haha..auta2 sikit,jumpa la.. nak mintak tips,nnti msj..hihihi..

just saje nk citer..pasal apa yang korang2 duk google ni.. aku check kat nuffnang tu..hehe..kekadang kelakar jugak tengok. tapi faham la,sebab aku pun mcm tu. mesti,mana2 blog yang aku singgah tu pun,ketawa dengan sendiri tengok keyword aku..harap dia xtahu jelah kan sape yang google tu.


ni yang aku macam neves ni..sape p google email aku tu?????? waa.. 


jap..citer I Miss You kat tv9 tu popular eh??hahaa..aku xtahu pun kalau popular skrang kat Malaysia..aku gila2 di alam maya je.. dan, yang aku perasan makin ramai yang gugel pasal Yoochun skrang.. mamat tu makin tmbh peminat nmpknya.. jeles plak..

dan yang paling rasa nak ketawa..tadi check,yang latest la ni.. sbb jarang2 jugak aku check nuff ari2..time ingat jelah..dulu2 pn ada jmpa google2 y kelakar, tp xprint screen..biar jelah.. tapi yang ni, bagi aku mcm kelakar pulak.. 

ni......yang no2 tu...hak2


why??? sape la yang expect Pak Lah buat gwiyomi ni???? mmg xde keje eh korang...hahahahaha..agak2 la weii.. kalau gugel rosmah, najib(datuk n datin seri..aku xboleh la pnggil mcm tu kt blog ni kan..kena hormat skit..) buat gwiyomi ke, blh la tahan lagi... ni Pak Lah,y dah lama da xnampak tu.. sape gugel ni??baik ngaku..aku bagi hadiah..kekeke...




okey bye..saje selingannnn...keje banyak,baju bertimbun xlipat, meja study mcm rumah tikus..huhuhu


No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...