Friday, April 19, 2013

Alahai Gwiyomi...(betul tak eja ni??


ape benda la gwiyomi, gwijomi ni???
serius..aku xpernah tengok versi asal dia...dan xtahu dari sape..untuk apa..kenapa,mengapa,bagaimana..mmg xtahu..
tapi tertahu jugak n sedar akan fenomena gwiyomi ni,bila buka FB la,,penuh budak2 ni duk post kat wall.. kalau FB xformal(untuk BFF n geng korea n hiburan semata2) xkesah la sangat..sbb memang tugas FB tu,untuk siarkan berita2 korea kat aku..tapi bila pasal gwiyomi ni pun naik jugak kat FB satu lagi tu..fb formal,nerd and baik aku tu..hehehe.. terkezut jugak la,tengok  geng2 ustaz ustazah pun duk gila  gwiyomi ni... tu yang aku baru terpikir, ooo..popularr rupanya benda.. tapi sikit pun,xrasa nak tengok..

1st aku tahu pasal gwiyomi ni mestilah sebb my bias y buat... tengok Jaejoong buat,tapi mcm tutorial bergambar je.. pas2 tgk intrvw terbaru Jongkook, si tiger tu pun buat jugak..wahh,hilang macho..tp sekali tengok jelah..xde perasaan nak buat research.. just curious la jugak,kenapa jadi popular? comel ke? sape yang asal buat ni??? .....budak2 duk tanya, "akak xtahu ke?kan tengok korea hari2.xlogik xpernah tgk benda ni.." memang xtahu!!! ya,saya tgk korea hari2..citer korea,lagu korea, variety show korea..tp tengok y saya nk tengok n minat je. saya bukan kpopers lovers,bukan warganegara korea..so,xperlu la nak tahu hal2 kat sna yang xperlu tahu.. ^_____^

jadi..sila la terus bergwiyomi tu. malas nak layan(ni dah jd mcm kes PSY-oppa gangnam style tu).. tapi satu je nak pesan, dari yang aku duk tengok tutorial dari JJ n y KJK buat tu, gwiyomi ni mcam act cute g2 kan??? so, Malaysianss...jaga lah diri ya.. gwiyomi lah banyak mana pun.anda tetap xcute!!!!!!!!!! nak2 kalau lelaki malaysia ni buat..mau muntah berdarah tgk. jangan bandingkan anda dengan artis korea..sejambu2 anda d Malaysia, p korea, andalah yang paling2 macho kot..ahahaha..

satu2nya versi bergambar y aku tgk..tutorial dari KJJ gediks..makin tua makin gedik..


dan ni satu2nya versi audio video y aku tengok...ooo, KJK wat r u doing? kalau members running man dia tgk ni, kena kutuk sampai episode300. pangkat commander, sparta, tiger, coach kook kena lucutkan kot.. tinggal koo~kie je nnti..







footnote: stress2 ni,memang rajin pulak nak update blog..banyak kerja saje xkesah..tapi kalau campur nga stress,mmg sakit la..cepatlah habiss blajaaaaaa,,,siyes, tertekan!!!!!!!!!!

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...