Monday, August 6, 2012

Salam Nuzul Al-Quran


17 Ramadhan~!!!!!
SALAM NUZUL AL-QURAN UNTUK SEMUA MUSLIM~~!!!!!!! jadikan al-quran petunjuk untuk kita semua..insyaAllah tidak akan sesat.. brape juzu' dah baca al-quran hari ni?? sepanjang  ramadhan ni??? sepanjang tahun ni?? sepanjang hidup???? (persoalan yang xperlu dijawab disini..tapi jawab dalam hati masing2..n then masing-masing tahu2 la apa yang perlu sama2 kita lakukan kan??)...




"Sesungguhnya aku tinggalkan kepada kamu dua perkara yang mana kamu tidak akan sesat buat selama-lamanya selagi berpegang dengan keduanya, iaitu Kitab Allah (Al-Quran) dan sunnah RasulNya" (Riwayat Muslim)



No comments:

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...