Sunday, August 19, 2012

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum..

Dikesempatan ni,nak ucap selamat hari raya untuk semua..
mintak maaf atas segala salah dan silap..
yang tidak disengajakan,mahupun yang memang disengajakan..hehe..
buang segala api permusuhan,dendam kesumat dan xpuas hati apa2..
sama2 kita berlapang dada..dan saling memaafi..
agar aidilfitri tahun ni dapat disambut dengan penuh ketenangan n kegembiran..
yang paling penting.. moga2 kita semua dalam lindungan dan rahmat serta diberkati Allah sentiasa.. amin~~~





#jemput la mai rumah raya ni yea..yang mana mengenali..yang xkenal nk datang pun boleh..kalau xmalu la.. hahahhaa... sekali lagi, mintak maaf semua ya!!! wassalam!!

No comments:

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...