Tuesday, November 22, 2011

tahniah!!

alhamdulilah...!!

MALAYSIA BOLEH!!!!

tahniah buat team MALAYSIA!!..
menang gold untuk bola sepak sukan sea vs indonesia..
walaupun aku xtengok..hehee..
tapi mengikuti je..ikuti dengan sorokan n tepukan dari budak2 u ni..
blok hostel aku ni sebelah kafe je..ada 4 tv kat kafe tu.. 
n segenap penduduk u aku tertumpu kat kafe tu..ada y layan kat bilik tv d blok je..
tapi kalau nak kemeriahan y melampau2 mestilah kena turun ke kafe..

so..aku dengar jelah sorokan dorang tu..mcam histeria sorang..xkire ppuan,llaki..
sekali dengar screaming,aku check fb,tgk perkembangan..
sampai lah tahu menang penalti... huh..kuat giler dorang bersorak nga bunga2 api sekali..
aku ni minat la jugak bola..tapi nk tengok dari awak smpai ke akhir tu berat hati skit..
takut kalah.. memang takut..aku jadi STRESS..hahaha.. baik xpayah tgk..
tunggu keputusan je..

kepada team Indonesia..dunt sedey2 la.. hihihi...adat permainan kan..kalau semua menang,mana y kalahnya kan.. relax2..cool je k.. team korang pun terbaik jugak..just xde rezeki kali ni.. tahniah juga untuk kalian semua..!! *baik hati kan saya??* hihi

pe2 pun, MALAYSIA negaraku!!  tahniah kepada pasukan Malaysia... n kepada penyokong2..
tanpa penyokong y setia mmberi sokongan padu ni,xkan terhasil jugak kan..
tahniah...tahniah..tahniah.. 

p/s-untuk team malaysia nie,pas ni jumpe tu tegur2 la.. hahhaha,,,

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...