Monday, June 3, 2013

Kad Kahwin

i'm back.. (time2 study week ni la buat comeback..haha) ikutkan malas jugak.. tapi nak upload citer kad kawen ni. citer2 len banyak jugak,tapi boleh hold lagi.. just kad kawen ni,kena share skrang sebab skrang musim org kawen.. cuti sekolah ada 5,6 hari lagi ... mesti banyak jemputan kahwin kan???

kat rumah pun,banyak je jemputan kahwin.. aku kira2 kad kawen tu, dalam 20++.. xmasuk yang panggil tanpa kad.. (padahal cuti 14hari je kan..mknanya dalam satu hari tu, ada 2-3 majlis kena p.. ramai nye y kawennn...)

biasa ayah aku kepilkan sekaligus, dan susun ikut tarikh..



saje nak citer.. suka tengok kad kawen skrang ni..macam2 jenis,bentuk.. memang semua perah otak la..nak cipta rekaan2 lain dari yang lain.biar nampak unik. kalau ikutkan, kad kawen ni xde apa pun..sekadar kad untuk jemputan,biar orang ingat. lepas dh habis kenduri,orang buang la.. tapi adat or mmg kehendak,termasuk la aku jugak..hehe..nak jgak y cantik2,len dari yang lain..tak nak sama dengan orang.. 

antara kad kawen musim ni yang menarik perhatian aku ialah:

kad kawen utusan.. siap ada kalendar bawah tu.. at least boleh smpan kalendar tuu... 

rasanya paling suka yang ni.. simple je. 1 keping. kat blakang tu lupa nk snap. kat blakang dia bhagikan 2, kiri letak madah2 untuk walimah,tarikh,nama pngantin semua.. n kanan letak peta.. nampak je.. simple, tapi design depan dia cantikkk la.. mcm bg postcard..

yang ni sebab kartoon.. comel la.. dahlah pink..!! 

yang ni pun.. kartoon ala2 muslimah g2.. saya suka..saya suka!!! ^_^
tu jelah nak story2... pada Bride to Be (B2B) yang tengah mencari design2 kad kawen, blh la ambik idea sikit2.. byebye...!!

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...