Saturday, May 11, 2013

Puding Roti Chocolate Chipss Tiruan

ni buat masa cuti sem awal bulan 4 lagi kot.. terliurrr tengok dekat blog kak D.. balik try..and sedapp!!(puji sendiri)..sebab tambah coklat chipss..rasa ala2 kebaratan sikit...

nak resepi sila lawat http://comatosewithbraindamage.blogspot.com/2013/03/puding-roti-kismis-madinah-bersulamkan.html  (ambik kauu..dia punya nama resepi tu...)

ni versi yang aku buat.. ^___^


sebelum matang!!

berbahagialah kamu disana...


DONE!! boleh makan...

boleh makan mcm tu je,atau makan dengan sos kastard.. untuk buat sos kastard tu senang jugak...adik aku ajar..

tepung kastard+susu cair+gula:masakkan bersama2=DONE!!
tp tepung kastard xperlu banyak sangat, takut terlebih pekat..tapi bergantung lah pada keselesaan dan kegembiraan masing2 suka makan yang mcm mana!! aku mmg lemah dalam nk bagi sukatan2 ni2...




p/s-mcm pelik je aku panggil sos kastard, xingat biasanya kat umah aku pnggil ap ya??ke mmg sos kastard jugak..hmmm...

1 comment:

green apple said...

Walahweiiiiiiiii.....glemernya puding roti tersebutttttt. Hahahaha.
Tengkiu sebab ada keberanian nak cuba resepi akak. Akak risau je masa upload resepi, kot la ada yg mati kejang cuba resepi tu.

Internet

Dah lama tak lepak Cyber Cafe (CC). Now aku dekat CC. best lepak sini. Terasa keremajaan disini. Pagi2 ni tak ada orang sangat. Budak2 sek...