Saturday, December 15, 2012

xingat muka sendiri



tapi tadi...agak free sikit... sempat la tengok cermin dekat2 sikit..
tetibe rasa terkejut.. eh,bila masa ak tahi lalat atas bibir, bawah dagu ni..
siyes xingat....nk bengong plak duk pkir, mmg sebelum ni ada ke atau baru ada...
terpaksa tengok balik gambar2...nk pastikan sblm ni,ada ke x tahi lalat tu.. haha...
xdelah big issue sangat...just....

baru ku sedar...
rupanya dah lama aku xtengok muka sendiri.. haha
bukanlah xtengok terus..mungkin sekilas lalu je..
dah 2 minggu kot...duk berkejaran sana sini..
bersiap p kelas pun...asal sempat je..
aku ada 1 kelebihan,iaitu confident pada penampilan sndiri... kkk..
pakai tdung,xpayah tengok cermin... pakai...n just rasa2 je...
kalau rasa mcm dah ok tu...done..!! kuar rumah...
kalau tengok cermin pn dari jauh, sekilas atau cermin gelap dari luar kelas..
untuk duduk,ngadap cermin, makeup2 tu..mmg xlah..
bukan la kata selekeh pn kuar...tapi asalkan kita selesa dengan diri sndiri..
setakat tudung senget sikit tu apa la sangat...
kekadang,aku agak xleh sabar kalau y jenis terlalu kontrol...nk2 kalau kita kejar masa untuk sesuatu y lbh penting...
dahlah nk bersiap sejam dia sorang..baiki tdung saje pn kat sejam dah..
lepas iron..iron lagi..tambah lilin...tmbh spray smua tu..
jalan2,kena angin sikit,cari cermin..bilik air...berjam plak dalam tu..huhu..
penting jaga imej..tp bagi aku,asal xnmpk selekeh sudah... kemas+bersih..
lgpun xde sape jugak nak tengok nye... xperlu nk kontrol sangat...hahaha...



#sebut pasal kontrol2 ni....dulu aku agak malu2 jugak la kot nk jalan2 depan orang ramai...nak turun kafe time malam2 ...sebab ramai org duk lepal bawah tu.. tapi, bila pkir2..buat apa nk malu2... menyusahkan diri sndiri je... nk buat tu pkir org..buat ni pkir org... jalan jelah....sape nk kata.. postive thinking!! confident with urself...kalau lapar turun...kalau duk malu2, buat sakitkan diri sndiri je... nak p mana2 pun p jelah...walaupun sorang...xde org nk teman, xperlu nak malu jalan sorang...lagi best jalan sorang2...cepat sikit.. asalkan tempat nk pegi tu selamat dari bahaya n fitnah.... ^____^

No comments:

Internet

Dah lama tak lepak Cyber Cafe (CC). Now aku dekat CC. best lepak sini. Terasa keremajaan disini. Pagi2 ni tak ada orang sangat. Budak2 sek...