Sunday, October 10, 2010

DR SMS part 1

10.10.10.. perkahwinan hero melayu aku.. waaaa..... isk3.. angkasawan ngara malaysia y pertma.. DATUK DR SHEIKH MUSZPHAR SHUKOR BIN SHEIKH MUSTAPHA dgn DATIN DR HALINA BT MOHD YUNOS!!!!!!!!!!!.... HU3..

act tarikh ni gak dia naik ke angksa lepas kan.. 10.10.07.. mmg giler2 ak tnggu.. aku akan bt 2 part entry dr sms, part1 citer kgilaan ak, n part1 pasal dia kwen.. hu2.. 2 dalam 1.. ekke..saje nk imbau blik nostalgia lalu..
aku mmg minat dr sms n ikuti prkembangan dia sejak dri saringan y 4 orang terakhr angkswan tu, smpai lah skrang.. start mint of course la hensem..tp dcmpur2 dgn kecerdikan, keberniannya y luar biasa.. hu2.. dulu, mmg akan smpan smpan semua keratan berita dia..poster2 nye.. penuh.. ade dlm 1 bag citer pasal dia.. smpaikan masa sem 1, asaiment knegaraan aku, ak wat psal angkasawan, dpt a of course..ha3..yelah  mklumat semua ckup nga aku,,member2 len nk bt, xleh, diaorg xckp mklumt, rujukn,gmbr..ha3..ade korang simpan kertn2, rentetan, pic2 dia dri berlatih kat kem yuru gagarin nga dr faez, smpai lam kapal soyuz, kat angkasa..turun..waktu mndarat..smpailah balik.. citer kematian arwah adik dia semua ak ade.. ha3.. tapi, xdelah smpai berangn nk kawen..ak masa tu bru 17, dia 34.. just kagum n tabik.!!!  nk tgk koleksi2 aku?? he3..

antra surat2 khbrnye,kt bwah n kt dlm ade lg.. ni pun dh byk xde, cos gune untk asaiment ari tu..

dr sms photobook..ha3.. hadiah dr member baikku, rasyidah aka syidah y sntiasa support mnt ak..tq syidh..

biografi dr sms..




antara gmbr, kertn dlm buku nie.. he3.. byk lagi..tp xkn nk snap 1 buku..hu3..

kematian adiknya pn kitaorg smpan.. arwah sheikh mustaffa..

dr faez kena serang pun de.. hi2

kakak ipar ku..

tulisn dr sms dlm b-pop berita hrian, nnges kalu ayah ak xbeli paper ari ahad..ha3..
yang paling aku syg..semua mklmt dlm ni..he3.. ade 2, 1 dh gune untk asaiment...y nie smpan
hahahah..giler kan.. giant poster dr sms.. cam artis..

ni dlm bintang kecil..rela ak p beli bintng kecil.. kah3..

ni lam paper.. 

rasenya mcm byk lagi..dalam mangga..dalam esty.my.. tapi xtau duk mane.. ade nga adik aku kot.. cari2 xjumpe..dh lame x bukak keratn2 paper n collection ak nie.. yelah bz nga hubby baru.. my chunnie.. ekeke..

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...