Tuesday, June 5, 2012

X - Y = ?

kenapa masa aku SPM dulu Jozan xwat kuar cara penyelasaian algebra nie.. huhu..
Maths mmg subjek "kegemaran" aku.. hihihihi..
and paling "best" topic algebra..
sampai la ni ak xleh faham ape guna x,y,z,a,b,c tu....
tapi bila tgk Jozan selesaikan..senang je..patot aku jwab mcm tu dlu.. hahaha..
y tgk Lawak ke der tahu la kan.. kekeke..

X-Y = ?
X tolak Y sama dengan, Y jatuh dan xleh bangun.. X dapat kuasa, jadilah X kuasa 2.
siap dengan alasan lagi.. X ad 2 kaki,so kuat sikit..berbanding dgn dengan Y yang just 1 kaki,tak boleh imbang masa X tolak,lalu terus terjatuh..hahhaha..
mcm mana tak trpikir..kalu x, A1 maths aku Spm dlu..
^_____~

No comments:

Hati Kita

Ikhlas tu payah nak sembang. Macam mana ikhlas? Betul ke ikhlas? Tahap mana ikhlas tu?  Entah lah. Selalu...aku takut dengan setiap kata2, n...