Tuesday, June 5, 2012

X - Y = ?

kenapa masa aku SPM dulu Jozan xwat kuar cara penyelasaian algebra nie.. huhu..
Maths mmg subjek "kegemaran" aku.. hihihihi..
and paling "best" topic algebra..
sampai la ni ak xleh faham ape guna x,y,z,a,b,c tu....
tapi bila tgk Jozan selesaikan..senang je..patot aku jwab mcm tu dlu.. hahaha..
y tgk Lawak ke der tahu la kan.. kekeke..

X-Y = ?
X tolak Y sama dengan, Y jatuh dan xleh bangun.. X dapat kuasa, jadilah X kuasa 2.
siap dengan alasan lagi.. X ad 2 kaki,so kuat sikit..berbanding dgn dengan Y yang just 1 kaki,tak boleh imbang masa X tolak,lalu terus terjatuh..hahhaha..
mcm mana tak trpikir..kalu x, A1 maths aku Spm dlu..
^_____~

No comments:

Internet

Dah lama tak lepak Cyber Cafe (CC). Now aku dekat CC. best lepak sini. Terasa keremajaan disini. Pagi2 ni tak ada orang sangat. Budak2 sek...