Friday, June 10, 2011

T________________T

sayu...hati ini makin sayu...mengenangkan....*stop2..i cannt bear anymore*..
waaaaaaaaaaaaaaaa......!! t_____________t
blh x aku nk duk rumah selmanya?? hu3.. 

malas+sedih+takut+bimbang+serabut.. ade semua..
malas..malas la kan.. malas ats segalanya..nk blaja..nk g kuliah..nk wat asaiment..huhu
sedih..sedih nk tinggalkan umah..femily..kwan2..tenet..masa free..
takut..takut nk hadapi sem baru..kuliah baru..lect baru..subjek baru..episode baru.. mampukah??
serabut..serabut sangt..banyak masalh sem nie.. 1st mestilah pasal asrama.. xleh asrama.. duk umah sewa..soo??? ok je aku duk umah sewaa..tapi..tapi..masalah kenderaan y pertamanya..nk g,balik kuliah.. ade bus u x?? hrap2 ade.. isk2.. pas2 ke2 keselamatan..yelah..duk luar..ppuan smua.. mak ayah risau..aku pun risau..tp doa jelah..hrap2 selmat 2 sem nie.. amin..

azam aku sem ni n sem akan datang insyaAllah..:
NAK BALIK TIAP2 MINGGU (kalu blh).. at least sebulan sekali..xlebih sebulan.. friends..plz understand me..plz.. aku dh xckup seksa sem lepas jarang balik.. huhuhu.. any asaiment..any tesis.. any jalan2..sila buat jadual n undestand me.. 

tu je azam aku.. y len2 malas nk berazam..blajar bersungguh2?? tu azam 20tahun lepas..hohoho.. belajar sungguh tu xmasuk list la..bende tu mmg dh patot n as t/jwb kite as student kan.. ats diri je nk ke x.. aku x.. lalalalalala..~~~~

n 1 je aku hrap n doakan..moga Allah permudahkan segala urusan aku.. dari segi blaja..kwan2..asaiment..rumah..n diri ku sendiri.. ;-) cawan2.. doakan saya yea..!! love u all..!! my parents,my femily, my bff,my best frends,my dbf, my cassie femily n my friends!!






gaya aku mcm org duk jauh kan.. mcam study obersi..hhahahahaha..emosi je lebey... kah3.. uma kau kat mana?= besut,trgn.. tempat kau study?= u***** k.ganu ganu... brape jam nk p?= sejam setengah je.. (*@&@&^!^(#.. hehee...hhehhe.. tapi suke hati aku la..aku nk sedey ke..emo ke.. huh.. :-(

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...