Thursday, August 12, 2010

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK


Assalamualaikum..
salam ramadhan pada semua.waktu agak terbatas..bz as usually,assgment..2,3 hari ini, banyak hal yang perlu diselesaikan..
walaupun ni sudah 02 ramadhan, tp rasanya belum terlambat nak mengucapkan selamat menghadapi dan mengharungi ibadah puasa dengan penuh jayanya dan diredhai Allah..insyaAllah..
moge kita semua mengejar pahala yang telah dijanjikan Allah yang mana hanya didapati dibulan ramadhan..
xsilap aku, ustaz cakap ari tu, 1 kebaikan yang kita pada bulan ramadhan, pahalanya 700 kali ganda dari biasa..klau xsilap la..subhanaAllah.. selain dari tu, hanya pada bulan ramadhan ada solat terawih, yang mana boleh menambahkan pahala kita gak.. 10 malam terakhir ada lailatul qodar.. malam yang penuh keberkatan..rasanya nak huraikan 1,1 kelebihan tu cukup banyak.. moga2 jugak, segala amal kebaikan yang kita lakukan di bulan ramadhan ini, kita boleh bwak kebulan yang seterusnya.. harap2 kita mampu untuk istiqomah dalam kebaikan yang dilakukan,,insyaAllah.. selamat berpuasa, bersahur, berbuka..

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...