Kisah malam pertama

Perbualan pasangan suami isteri yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan.

Suami : Terima kasih sebab sudi jadi isteri abang.
Isteri: sama-sama bang. Terima kasih jugak sebab sudi ambil diri ini jadi isteri.
Suami: Ya sayang.. tak ada wanita lain yang mampu gantikan tempat sayang dihati abang. Sayang lain dari yang lain. I love you forever.. and you r the only one for me.
Isteri: so....sweet abang ni. Hihihi. Tapi, malam ni sayang nak bagitahu satu benda.
Suami: apa dia?
Isteri: ramai wanita suka emas kan. Gelang, rantai, cincin emas lah... kalau boleh tiap2 hari nak tukar.
Suami: a'ah... kebanyakkan macam tu lah. Sayang pun??
Isteri: eh, tak ada lah. Sayang tak suka sangat emas. Itu nak bagitahu abang ni. Yang mungkin beza sayang dengan wanita lain. Sayang tak berminat sangat dengan emas, nak tukar2 selalu..ambik tahu perkembangan emas semua tu. Cukuplah yang ada satu ni..sekadar perhiasan,
Suami: Alhamdulillah. Bertuahnya abang dapat sayang ni... selamat duit abang. Lagipun buat apa banyak2 emas tu kan..membazir je.
Isteri: hmm..tau pun abang. Jadi, abang tak perlu lah susah2 nanti nak bagi "payung emas" buat sayang yaa... i dont need it.. hihihihiii...
Suami: *hmmm...terkena pulak aku*

Comments

Popular posts from this blog

Psikologi Problem?

Biskut Arab / Suji

dulu sekarang